Cyprus Theatre Organisation

Ελένη Ιωάννου

Σπουδές: Σκηνογραφία (ΒΑ Ηons in Theatre Design) στο Royal Welsh College of Music and Drama. Έχει εργαστεί στην Κύπρο και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Έχει σχεδιάσει σκηνικά και κοστούμια για τις παραστάσεις «One for sorrow» (ομάδα Μαρίας Ιόλης Kαρολίδου 2019), «Λέιλα και συνεργάτες» (ομάδα Μαρίας Ιόλης Καρολίδου, 2019), «ἔργον ἀτελές» (8x8, 2019), «Ο κόμπος της καρδιάς» (Σατιρικό, 2019), «Ηχώ» (Join the Dots, Διεθνές Φεστιβάλ Κύπρια, 2018), «Ο δάσκαλος μας εν Τρολλ» (Λουμπάγκο, 2018), «Σκακιστική Νουβέλα» (8x8, 2017), «Οφσάιντ/Εκτός παιδιάς» (Έρως Αμμόχωστος, 2017), «Tα Μαγικά Μαξιλάρια» (Join the Dots, 2015), «Clybourne Park» (RWCMD, 2012) μεταξύ άλλων. Ως βοηθός σκηνογράφος/ενδυματολόγος έχει εργαστεί δίπλα από σημαντικούς σκηνογράφους σε αρκετές παραγωγές στο θέατρο, ορισμένες από τις οποίες: «Η αρρώστια της νιότης» (ΘΟΚ, 2019), «Κραυγή» (Αντίλογος, 2018), «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Μποστ (ΕΘΑΛ, 2018), «Λυσιστράτη» (Πάφος, 2017), «Ο Χάσης» (ΕΘΑΛ, 2017), «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου» (ΘΟΚ, 2016), «Wolfgang» (ΘΟΚ, 2016), «Λωξάντρα» (ΘΟΚ, 2015), «Λεωφορείο ο Πόθος» (Θέατρο Λέξη, 2015), «Ιππόλυτος» (ΘΟΚ, 2015). Στον κινηματογράφο έχει εργαστεί ως βοηθός art department, δίπλα στον Άντη Παρτζίλη στην ταινία «Clementine». Ως μέλος ομάδας ζωγραφικής εκτέλεσης σκηνικών στο εργαστήρι εκτέλεσης σκηνικών Βay Productions στο Cardiff, είχε την ευκαιρία να εργαστεί σε μεγάλες παραγωγές του West End και άλλες, όπως στην ευρωπαϊκή περιοδεία του «Les Misérables, Charlie and the chocolate factory, Rusalka» του Lyric Opera Chicago, κ.ά. Συνεργάστηκε με το National Theatre of Wales στη site specific παραγωγή «De Gabay», σε ομάδα σκηνογράφων και κατασκευής κούκλας. Τον Μάιο του 2017 συμμετείχε στο πρότζεκτ «Freedom Prison», στο Αarhus της Δανίας, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας ΑARHUS 2017. Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη των θεατρικών ομάδων Join the Dots και 8x8.

Συμμετοχές στον ΘΟΚ