Cyprus Theatre Organisation

Αιμιλία Βάλβη

 

Σπουδές: Αριστούχος απόφοιτη του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών: «Θέατρο και Κοινωνία» Τμήμα Θεατρικών Σπουδών (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου) του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθηνών (ΕΚΠΑ ) και της Δραματικής Γ. Κιμούλη. Εργαστήρι φωνητικής έρευνας Σπύρου Σακκά (2000-2005), Σύστημα Φωνής Μίρκας Γεμεντζάκη (1997-2000).

Ως ηθοποιός πρωταγωνίστησε: «Η μέθοδος του Δρ.Παρομέρο» /Λ. Μπαφύ/(Καντίντ)/Γιάννης Λεοντάρης (Διασκευή-Σκηνοθεσία)/Θέατρο Δέντρο, «Ψυχολογία Συριανού Συζύγου» /Ε. Ροϊδη/(Χριστίνα)/Γ. Λεοντάρης/Αιμιλία Βάλβη (Διασκευή)/Εταιρία Θεάτρου Αντίρqηση, «Η Απειλή» /Α. Μουστακλίδου/(Γυναίκα)/Γ. Λεοντάρης/ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, «Η παράλειψη της οικογένειας Κόλεμαν» /Κλ. Τολκατσίρ/(Μεμέ)/Μ. Κυριάκου/ΘΟΚ, «Δον Κιχώτης» /Μ. Μπουλγάκωφ/(Μαριτόρνες-Επιστάτρια)/Γ. Λεοντάρης/ΚΘΒΕ, «Σχέδιο για Ιφιγένεια-Σχέδιο για Ηλέκτρα» /Γ. Βέλτσος/(Ιφιγένεια)/Γ. Λεοντάρης/Θέατρο Οδού Κυκλάδων, «Τρωάδες» /Ευρυπίδης/(Χορός)/Β. Θεοδωρόπουλος/Θέατρο του Νέου Κόσμου, «Motortown» /S. Stephens/(Έλεν)/Β. Θεοδωρόπουλος/Θέατρο του Νέου Κόσμου, «Τρωάδες» /Ευριπίδης/(χορός)/Α. Αντύπας/Απλό Θέατρο/Επίδαυρος, «Ορχήστρα» /Ζαν Ανούιγ/(Παμελά)/Τ. Κουλίεβα/Θέατρο Δημήτρης Χόρν.

Το 2001 ιδρύει τη Θεατρική Εταιρεία Πόλις, όπου σε σκηνοθεσία Ελένης Γεωργοπούλου, αναλαμβάνει τη δραματουργία και πρωταγωνιστεί στις παραστάσεις: «Τσέχωφ - Κνίπερ, Η αλληλογραφία» /Κ. Ροκαμόρα/(Κνίπερ), «ΣΩΜΑ» performance σε ποίηση του Γ. Ρίτσου/(Γυναίκα), «Ο Υμπύ και η επιτροπή της αλήθειας» /J.Taylor/( κα Υμπύ), «Κοραή 4- Προσβάσιμος χώρος/Αιμιλία Βάλβη/( Αίμα), «Των ήχων Πανσπερμία» /Α. Εμπειρίκου/(Ψυχασθενής), «Δωδέκατη Νύχτα» /Ο. Σαίξπηρ/(Βιόλα/Σεμπάστιαν), «Έρωτας στα χρόνια του χαρτιού» /Αιμιλια Βάλβη/(Η Γυναίκα), «Φωτοχυσία Ερμουπόλεως-Η πορνεία στην Ερμούπολη το 19ο αιώνα» /(Μαρία), «Αριάδνη ή Φαίδρα;» /Μ. Ντεόν-Γ. Ρίτσου/(Αριάδνη), «Ούτος είναι ο Αστήρ μου» /Δ. Βικέλα-Ε. Ροΐδη/(Δέσποινα).

Διδάσκει Υποκριτική και Αγωγή του Θεατρικού Λόγου (διδάσκουσα 407/80) στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών (2021) κ.ά.