Βασίλης Ανδρέου
Σπουδές: Σπούδασε Παιδαγωγικά και εργάστηκε για δύο χρόνια ως εκπαιδευτικός. Είναι αριστούχος απόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης του Θεάτρου Τζένη Καρέζη (1995-1999). Παρακολούθησε σεμινάρια φωνητικής με την Ειρίνα Πρόμτοβα και κίνησης με τον Αντρέι Τσούκιν, καθηγητές του Γκίτις Μόσχας. Δίδαξε θέατρο σε τυφλά παιδιά με προβλήματα αυτισμού.
Έλαβε μέρος σε παραστάσεις χοροθεάτρου και υπήρξε ιδρυτικό μέλος της θεατρικής ομάδας «Ηθοποιών Θέατρο», όπου έπαιξε στις παραστάσεις «Δωδέκατη Νύχτα» και «Η Νοσταλγός».
Τη χρονική περίοδο 2001-2008 εργαζόταν ως ηθοποιός στην Πειραματική Σκηνή (Εθνικό Θέατρο) όπου και συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες Στάθη Λιβαθινό και Λίλη Μελεμέ. Παραστάσεις: «Αγάπης Αγώνας Άγονος» (2002), «Αυτό που δεν τελειώνει 1» (2003), «Αυτό που δεν τελειώνει 2» (2004), «Μήδεια» (2003), «Μολιέρος» (2005), «Ονειρόδραμα» (2005), «O ηλίθιος» (2007) και «Ταρτούφος» (2006).
Από το 2008, με τη διάλυση της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, συνέχισε να εργάζεται στο Εθνικό Θέατρο παίζοντας στις παραστάσεις «Ο βυθός του Μάξιμ Γκόρκι» (2008), «Βόλφγκανγκ» (2008), «Μασκαράτα» (2008), «Φορτουνάτος» (2009), «Πέρσες» (2009) και «Η κυρία από τη θάλασσα» (2010), «Ο θάνατος του Δαντόν» (2011), «Το ημερολόγιο του Αδάμ και της Εύας» (2011), «Ο ηλίθιος» (2012), «Ιλιάδα» (2013), «Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας» (2016), «Τίμων ο Αθηναίος» (2018), «Berlin Alexanderplatz» (2022), «Καζανόβα/Δον Ζουάν» (2023), «Ο Ρόζενκραντζ και ο Γκίλντενστερν είναι νεκροί» (2024).
Επίσης, έπαιξε στις κινηματογραφικές ταινίες «Το καλοκαίρι της Άννας», «Delivery», «Without» (Α’ Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2008) και «Interruption» (2016).
Σκηνοθέτησε το έργα: «Θεραπαινίδες» (2010), «Ρουμπελστίλτσκιν» (2010), «Δούλες»-«Η Μύτη» (2011), «Θεραπαινίδες» (2011), «Ο μικρός εγώ» (2013), «Ματωμένος Γάμος» (2014), «Οδός Ολύμπου 12» (2016), «Ο Ορφέας στον Άδη» (2022).
Παραστάσεις Διπλωματικών εξετάσεων: «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν» (Δραματική Σχολή Ωδείου Αθηνών, 2015), «Δωδέκατη νύχτα» και «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» (Δραματική Σχολή Δήλος, 2016), «Οι δούλες» και «Deathwatch»(Δραματική Σχολή Ωδείου Αθηνών, 2016), «Kvetch» (Δραματική Σχολή Δήλος, 2019), «Ρωμαίος και Ιουλιέττα» (Δραματική Σχολή Ωδείου Αθηνών, 2022).